Gratis verzending vanaf € 55 of meer voor Nederland (België en Duitsland vanaf € 75,00 Gratis verzending!).

Welkom bij Driven2Shine

Signature Series Wheel Cleaner

Schrijf de eerste review over dit product

De unieke citrus gebaseerde formule is perfect voor het reinigen van elk gelakt, gepoedercoat, verchroomd, geanodiseerd en custom wiel-oppervlak. We hebben de nieuwe Signature Series Wheel Cleaner ontwikkeld met geavanceerde reinigers die zware remstof afbreken.

Beschikbaarheid: Niet op voorraad

€ 12,95

Productbeschrijving

Details

Waarom dit product kopen?

Perfect voor custom wielen
Verwijdert verontreinigingen van banden
Citrus-gebaseerde formule verwijderd corrosieve remstof, oxidative, olie en vuil
Reinigt chroom, gelakte, gepolijste en gepoedercoate wielen
kan verdund worden voor diverse toepassingen
Ook leverbaar in Gallon-verpakking

Hoe het werkt
Chemical Guys Signature Series Wheel Cleaner verwijderd snel en gemakkelijk remstof van alle wiel-oppervlakken. De unieke citrus gebaseerde formule is perfect voor het reinigen van elk gelakt, gepoedercoat, verchroomd, geanodiseerd en custom wiel-oppervlak. We hebben de nieuwe Signature Series Wheel Cleaner ontwikkeld met geavanceerde reinigers die zware remstof afbreken. Deze nieuwe formule is 35% sterker om verontreinigingen te verwijderen en je wielen in topconditie te houden. Deze nieuwe formule hesteld zelfs white-wall-banden naar een als-nieuw-status. De geavanceerde citrus – reinigings - kracht van de Chemical Guys Signature Series Wheel Cleaner lost vuil makkelijk van het oppervlak en laat de schoonheid van je wielen weer zien. Signature Series Wheel Cleaner is de perfecte method om je wielen en banden er geweldig uit te laten zien.

Signature Series Wheel Cleaner
Geconcentreerd
We hebben de Chemical Guys Signature Series Wheel Cleaner ontwikkeld om ‘s werelds meest te gebruiken velgenreiniger te zijn. Verwijder snel en eenvoudig zware remstof van bijna elk wiel. Signature Series Wheel Cleaner geeft professionele kracht aan de zwaarste detailing jobs. We hebben deze unieke velgenreiniger super geconcentreerd geformuleerd. De  Signature Series Wheel Cleaner is gemakkelijk te verdunnen tot 4:1 ratio wat voor elke toepassing schone wielen brengt.

Signature Series Wheel Cleaner

Makkelijk te gebruiken
Spray Chemical Guys Signature Series Wheel Cleaner direct op een vervuild wiel en band, borstelen met een kwaliteitsborstel en spoelen met schoon water voor een perfecte finish. Zo eenvoudig is het! Signature Series Wheel Cleaner is ook veilig voor het reinigen van gelakte en gepoedercoate remklauwen om glans te herstellen. Onze high-tech velgenreiniger – formule is hard voor remstof en veilig voor je wielen. Signature Series Wheel Cleaner vloeit gemakkelijk in de hoeken, randen en gaten om de wielen complete en goed te reinigen. Ontdek hoe gemakkelijk velgen reinigen kan zijn met de Chemical Guys Signature Series Wheel Cleaner.

Andere leverbare verpakkingen
Signature Wheel Cleaner is ook leverbaar in Gallon-verpakking.

Specificaties
Artikel Number CLD_203_16
UPC 816276018713
Inhoud 16 ounces / 473ml
Top Zwarte top met sprayer
Ontvetter Ja
Verdunbaar Ja 4:1

Extra informatie

Extra informatie

Artikelnummer CLD_203_16
Gewicht 500.0000
Manufacturer Chemical Guys
Signature Series Wheel Cleaner

Signature Series Wheel Cleaner. Waarom dit product kopen? Perfect voor custom wielen Verwijdert verontreinigingen van banden Citrus-gebaseerde formule verwijderd corrosieve remstof, oxidative, olie en vuilReinigt chroom,...

• Prijs: € 12,95 - Niet op voorraad
  • Brand: Chemical Guys
  • Product-ID: CLD_203_16